Обслуговування клієнтів

Способи доставки

Безкоштовна доставка у відділення ТК “Нова пошта”. Транспортна компанія «Нова пошта» Здійснення доставки у відділення «Нова пошта» відбувається по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій (Донецька область, Луганська область, АРК Крим). Терміни доставки – 2-5 днів. Після опрацювання Вашого замовлення, менеджер відправить його транспортною компанією «Нова пошта». Ви отримаєте текстове повідомлення з номером експрес накладної, за яким зможете відстежити шлях вантажу на офіційному сайті компанії перевізника. Обов’язково перевірте цілісність посилки та її відповідність замовленню у відділенні. Міжнародна доставка Міжнародна доставка здійснюється службами «Нова пошта», «Укрпошта». Вартість, терміни і конкретна служба доставки обговорюються індивідуально з менеджером інтернет магазину RAMSEY. Самовивіз з магазину Ви можете оформити замовлення та забрати покупку в найближчому магазині RAMSEY. Транспортування товару здійснюється безкоштовно.

Способи оплати

Після оформлення замовлення в інтернет магазині ми пропонуємо декілька варіантів оплати: Готівка – Оплата готівкою при отриманні товару* (адресна доставка, самовивіз з магазину). *Цей варіант оплати розповсюджується виключно на доставку по території України. Visa і MasterCard Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa і MasterCard через систему LiqPay. *Доставка товару здійснюється після підтвердження платежу. Накладений платіж ТК «Нова пошта» Оплата здійснюється після огляду замовлення у відділенні компанії «Нова пошта». Таким чином, Ви зможете переконатися в належній якості товару, а вже після цього здійснити оплату. Зокрема, якщо стан замовлення є незадовільним для Вас, перевізником передбачена можливість відмовитися від отримання посилки і не оплачуєте нічого. Інші варіанти оплати – Оплата через термінал або касу “ПриватБанк”, додаток Приват24, IBox або інші термінали. Реквізити для оплати Вам надасть менеджер після підтвердження замовлення. Зверніть увагу! Для мешканців інших країн оплата замовлення здійснюється за допомогою грошового переказу (в національній валюті по комерційному курсу на день оплати). Замовлення відправляється після 100% передоплати (вартість товару + доставка).

Догляд за верхнім одягом

Верхній одяг:

  • Для очищення бавовняних виробів із парафіновим покриттям видаліть пляму холодною вологою губкою і залиште для висихання. Не застосовуйте суху чистку або хімічний порошок, для зон що часто забруднюються можливе застосування розчинів для захисту від плям, однак попередньо необхідно переконатися, що такі розчини не зашкодять виробу, а також іншим виробам.
  • Через особливості крою, дизайну і функціональності догляд за такими виробами повинен здійснюватися відповідно до вказівок на етикетці, в іншому випадку виріб може деформуватися.

Догляд за трикотажним одягом / виробами

Трикотажний одяг / вироби:

  • Трикотажний одяг преться при низьких температурах, при прасуванні таких виробів температурний регулятор праски не повинен перевищувати позначку одна або дві крапки. Дотримуйтесь порад, зазначених на етикетці виробу.
  • При сушінні трикотажних виробів в повішеному вигляді вони можуть провиснути уздовж або їхня форма може зіпсуватися. Тому намагайтеся сушити їх в розкладеному на горизонтальній поверхні вигляді.

Догляд за одяг для пляжу

Одяг для пляжу:

  • Одяг для пляжу: купальники, бікіні або шорти для плавання можуть втратити колір через вплив крему від сонця або хлорованої води, тому рекомендується відразу після використання полоскати такі вироби в холодній воді і сушити подалі від прямих сонячних променів

Догляд за джинсові вироби

Джинсові вироби:

  • Джинсові вироби фарбуються фарбою індиго. Природною особливістю цих тканин є освітлення кольору при пранні і використанні, при використанні може фарбувати інші предмети при контакті (наприклад, нижню білизну), а також може фарбувати інші світлі вироби при спільному пранні.
  • Періть джинсові вироби з вивороту окремо або з виробами схожих кольорів.

Як визначити свій розмір

Добре, коли є час пройтися по крамницях і в них знайдеться сорочка улюбленої якості, кольору і розміру… Хоча, втім, останній забувається вже по дорозі з примірочної до каси. А ось, коли шукаєте обновку в інтернет-магазинах, дістаєте з гардероба сорочки і вивчаєте бирки. Але от халепа: на одній написано «М», на другій «40», на третій «50»…
Спочатку здається, що це світова змова, потім приходить розуміння: українські, європейські та американські чоловічі розміри одягу можуть значно відрізнятися один від одного. Що ж, тоді слід звернутись до універсальної шкали – в сантиметрах.
Вам потрібні такі показники:

  1. Обхват шиї. Оберніть сантиметрову стрічку навколо шиї, зразу над ключицями.
  2. Обхват грудей. Вимірюється на вдиху, навколо грудної клітини, трохи нижче пахв.
  3. Обхват талії. На вдиху проведіть сантиметр по найтоншій лінії талії.
  4. Обхват стегон. Оберніть стрічку, щоб вона проходила по самим виступаючим місцям сідниць.
  5. Ширина плечей. Потрібно виміряти відстань від краю одного плеча до другого по спині (не потрібно обертати навколо).
  6. Довжина рукава. Відстань прямої руки від зап’ястя до краю плеча.
  7. Довжина ноги. Відстань прямих ніг від кісточки щиколотки до паху.

У разі придбання товару неналежної якості

Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим Сервісним Центром (магазин «Boomerang Boardshop», м. Львів) , в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Відповідно до п.4 ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі ) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Придбання товару належної якості, але якщо товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві.

Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в перебігу семи днів.
Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :
товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
– при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
– відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Повернення і заміна товарів відправлених магазином «Boomerang Boardshop» в різні міста України проводиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, зокрема «Нова Пошта».

Зворотня відправка грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає на себе зобов’язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переводиться відправнику. Дана сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв’язатися з продавцем веломагазину, обговорити умови відправки і визначити ім’я одержувача вантажу (представника магазину «Boomerang Boardshop»).

У разі коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе магазин.
Якщо ж придбаний товар був належної якості і покупець забрав його з пункту видачі Нової Пошти(не відмовився після огляду в пункті видачі), але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотню відправку , а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець.